Veelgestelde vragen

Je betaalt 840 € aan vaste kosten en 100 € studententaks.

In de jaarlijkse vaste kosten is volgende inbegrepen : 

verbruikskosten (water en elektriciteit) op een normaal verbruik, afvalverwerking, schoonmaak van de gemeenschappelijke delen, kotnet, brandverzekering.

De kamers zijn volledig ingericht maar er zijn een aantal zaken die je zelf dient mee te brengen.

Beddengoed en handdoeken, toiletartikelen, keukenbenodigdheden, poetsmateriaal, computer, matras.

Als je een kamer met gedeelde keuken en sanitair huurt kan je ook wachten met aanschaffen tot je bent ingecheckt, zodat je de kosten eventueel kan delen met je medebewoners.

Wat breng je NIET mee?

Koelkasten, losse verwarmingstoestellen, huisdieren,

Betaal je huur op de afgesproken datum.

Onderhoud je kamer goed.

Laat de sociale ruimtes en andere openbare ruimtes netjes achter.

Heb respect voor je medebewoners.

Hou je aan de afgesproken huisregels.

Wij zullen reparaties en storingen binnen de gestelde termijnen oplossen en je hiervan op de hoogte houden. 

Meldingen van reparaties en storingen kunnen via e mail doorgegeven worden.

Mogen we jullie aandacht vragen voor het werpen van voorwerpen in de toiletten en afvoeren die verstoppingen kunnen veroorzaken. Dit geeft héél wat overlast bij jezelf en de medebewoners.

Indien er een lamp stuk is in je kamer of studio dien je deze zelf te vervangen. Het heeft geen zin hiervoor een e mail te sturen naar de eigenaar. je kan best de lamp meenemen naar de winkel om zo de correcte lamp aan te schaffen.

 

Ja, indien je kamer in orde is. Je bent zelf verantwoordelijk voor het schoon houden van je kamer en studio. Wij behouden ons het recht om je kamer te inspecteren op schade of missende en beschadigde inventaris. Extra kosten kunnen dan in rekening gebracht worden. De laatste inspectie vindt plaats met het uitchecken van de kamer en studio. Eventuele kosten zullen dan ingehouden worden van de waarborg.